آموزش های اینستاگرام 2020-11-10
آموزش اینستاگرام مقدماتی تا پیشرفته آنلاین و غیرحضوری
بسته به دلیلی که انتخاب میکند، اینستاگرام یک راه جایگزین پیشنهاد میکند که شاید برای شما بهتر باشد. برای مثال اگر دلیل حذف اکانت را حواسپرتیهای ناشی از اینستاگرام اعلام کنید، به شما پیشنهاد میشود که به جای حذف کامل اکانت، اپلیکیشن اینستاگرام را از روی موبایل خود پاک کنید. گزینه Add را در گوشه بالا سمت راست بزنید و هایلایت درون پروفایل شما ظاهر خواهد شد. در صورت دلخواه میتوانید تصویر کاور هایلایت را شخصیسازی کنید. برای این کار روی Edit Cover بزنید و با تایپ هر عبارتی زیر کاور، نامی برای هایلایت خود برگزینید.
هرکسی که به پروفایل شما سر میزند هایلایتها را خواهد دید و اساسا با استوریهای محبوب شما آشنا خواهد شد. در گوشه بالا سمت راست، روی آیکن منو (سه نقطه) بزنید. به عنوان گزینههای جایگزین میتوانید پستهای اینستاگرامی خود را آرشیو نیز کنید که اساسا باعث میشود از چشم دیگران پنهان بمانند. برای مثال میتوانید هنگام تماشای استوری یک نفر از آن اسکرینشات بگیرید و تصویر را درون یک استوری جدید آپلود کنید.
پست ها و استوری های کسانی که دنبالشان می کنید را میتوانید از این قسمت ببینید. به کسانی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند، فالوور میگویند. این افراد پست ها و استوری های شما را میتوانند ببینند. تولید و نظارت بر روی ساز و کاری که برند و کسب و کار شما را بهبود ببخشید کاری سخت به نظر میرسد؛ اما اینستاگرام این کار را بسیار سرگرمکننده و جذاب کرده است. در قسمت Advanced Options میتوانید تبلیغ خود را زمانبندی کنید تا در زمانهای خاص به نمایش در بیاید.
در این قسمت آموزش اینستاگرام و بیوگرافی می توانید یک توضیح مختصر و با حداکثر کاراکتر مشخص برای معرفی پیج خود وارد کنید ، این قسمت می تواند شامل حروف فارسی و انگلیسی اعداد و اموجی ها باشد . برخلاف استوریها که محدود به 24 ساعت هستند، نوتها بیشتر جنبه اطلاعرسانی داشته و بهطور مداوم در دسترس دنبالکنندگان قرار میگیرند. این امکان میتواند برای کسبوکارها و ادمینها بسیار مفید باشد، زیرا بهراحتی میتوانند اخبار جدید یا تغییرات فوری را بهطور مستقیم به مخاطبان منتقل کنند. تیک آبی اینستاگرام یک نشان رسمی است که اعتبار حسابهای کاربری را تأیید میکند.
آنها باید روشهای کار با الگوریتمهای اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و مؤثر، جذب فالوورهای واقعی و تعامل با مخاطبان را بیاموزند. همچنین باید در زمینه مدیریت پیج و استراتژیهای بازاریابی آنلاین آموزشهای لازم را دریافت کنند. برای صاحبان کسبوکارها و برندها، اینستاگرام ابزاری حیاتی برای بازاریابی و جذب مشتریان جدید است.
واضح است که اینستاگرام دیگر فقط برای استفادههای شخصی نیست و شرکتها و کسب و کارهای مختلف از آن برای تولید محتوای بیشتر، استخدام استعدادهای جدید، نمایش محصولات و تاثیرگذاری بر روی مخاطبان از آن استفاده میکنند. در نهایت اگر روزی دیگر نیاز یا علاقهای به اکانتتان نداشتید، میتوانید آن را به صورت همیشگی یا موقت غیرفعال کنید. برای این کار باید حتما از سایت اینستاگرام به جای اپلیکیشن آن استفاده کنید و با مراجعه به قسمت تنظیمات برای دی اکتیو کردن اینستاگرام اقدام کنید.
این ویژگی به کاربران اجازه میدهد از ابزارهای متنوع و افکتهای جذاب برای ساخت محتوا استفاده نموده و تعامل بیشتری با مخاطبان داشته باشند. ✅ اکانت یا Account یک واژهی انگیسی است و معنی حساب را میدهد. به حساب کاربری در اینستاگرام، اکانت و یا پیج گفته میشود. تگ قابلیتی است که میتوان با استفاده از آن، افرادی را در پست و استوری خود یا در بخش کامنت ها تگ گرد. با تگ کردن، یک اعلان به شخصی که تگ شده است ارسال میشود و از این طریق او میتواند استوری یا پستی را که در آن تگ شده است مشاهده نماید.
اگر رقیب خود در اینستاگرام را میشناسید پروفایل آنها را چک کنید و اگر آنها را نمیشناسید، از هشتگهای مربوط به کسب و کارتان استفاده کنید تا به پیج مورد نظرتان برسید. از قسمت اکسپلورر اینستا استفاده کنید تا ببینید پستهای معروف از چه هشتگی استفاده کردهاند. کار خوب دیگر این است که اگر هشتگی را در نظر دارید وارد بخش tags سرچ شوید و آن را آنجا وارد کنید تا دیگر هشتگهای مربوطه را پیدا کرده و از آنها ایده بگیرید. هشتگ در اینستاگرام تعداد زیادی پست از کاربران مختلف را در یک فید مجزا تجمیع میکند؛ البته فقط پیجهای پابلیک در هنگام سرچ هشتگ خاصی به نمایش در میآیند. هر پلتفرم شبکه اجتماعی یک صدای متمایز دارد؛ برای مثال چیزی که در اینستاگرام ممکن است جواب دهد، در توییتر جوابگو نیست. در اینستاگرام بیشتر پستهای ملایم کاربرد دارد و بهتر است با ایموجی و دیگر ابزارهای با مزه یک شخصیت خاص به برند خود بدهید.
پادرو ابزاری هوشمند در حوزه فروش و ارسال سفارشهای آنلاین است و به فروشگاههای اینترنتی و فروشندگان در شبکههای اجتماعی، امکان مدیریت و نظارت بر فرآیند فروش و ارسال سفارشها را میدهد. پس از اینکه این قابلیت را در اینستاگرام خود فعال کردید میتوانید به راحتی در دایرکت های خود ریپلای کنید و به پیغام هایی که برای شما ارسال میشود پاسخ دهید. وقتی یک پست به شما نمایش داده می شود گزینه هایی همچون لایک ، نظر گذاشتن و اشتراک گذاری و سیو و ذخیره کردن وجود دارد . در این قسمت می توانید بایگانی پست ها ، استوری ها ، پخش های زنده گذشته خود را مشاهده کنید و اگر پستی را بایگانی و حذف موقت کرده اید را از این قسمت بازگردانی کنید .
شما در هر شبانهروز میتوانید ۱۰۰ پست موقت را در قالب استوری با دنبالکنندگان خود بهاشتراک بگذارید. استوریهای اینستاگرام، به شکل محتواهای ۶۰ ثانیهای نمایش داده میشوند و پس از گذشت ۲۴ ساعت پاک خواهند شد. در ازای تمام استوریهایی که منتشر میکنید، از یک هشتگ و یک لوکیشن هم بهره ببرید. به این ترتیب استوری شما سر از صفحه مخصوص آن هشتگ و لوکیشن درخواهد آورد. کاربرانی که به دنبال هشتگها و لوکیشنهای خاص میگردند احتمالا استوری شما را دیده و تصمیم به تماشای آن بگیرند.
همچنین میتوانید استوری های خود را در هایلایت اینستاگرام قرار دهید. در این قسمت، محتوا های مورد علاقه شما نمایش داده می شود. اینستاگرام با توجه به اینکه شما چه نوع محتوا هایی را لایک میکنید و بیشتر میبینید، را در اکسپلور قرار می دهد. در این قسمت محتواهایی که از نظر باقی کاربران ارزشمند تر و بهتر هستند نمایش داده می شود.
کسانی را که در اینستاگرام دنبال میکنید را فالو میگویند. وقتی شما کسی را فالو کنید، استوری ها و پست های آنها برای شما نمایش داده می شود. برای ساختن حساب کاربری در اینستاگرام، نیازی به هزینه کردن و اتلاف وقت نیست. تنها با نصب کردن این پلتفرم و عبور از یک سری مسیر های مورد نیاز، به این خانواده بزرگ میپیوندید. توجه به بخشهای مختلف آنالیز آمارهای اینستاگرامی با توجه به اهدافی که تعیین کردهاید متفاوت است؛ اما همیشه باید روی میزان لایک و کامنتها و همچنین میزان رشد فالوورهایتان تمرکز داشته باشید. اگر محتوای خوبی تولید کنید، به تدریج انگیجمنت و میزان دنبال کنندگانتان رشد خواهد کرد.
اگر قصد تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر را دارید یا صفحه اینستاگرام مربوط به یک برند یا کسب و کار را راهاندازی کردهاید، باید بدانید که نیاز به یک بیوی حرفهای دارید که توجه مخاطبان را به صفحه شما جلب کند. در واقع بیوی حرفهای اینستاگرام اولین مرحله از مراحل استفاده حرفهای و کسب درآمد از اینستاگرام است. این اکانت تا حد زیادی از لحاظ امکانات به اکانت بیزنسی شباهت دارد و در واقع اکثر امکانات اکانت بیزنسی را دارد. تفاوتش با اکانت بیزنسی این است که اکانت بیزنس برای کسبوکارها به کار میرود در حالی که اکانت سازندگان برای تولیدکنندگان محتوا و اینفلوئنسرها کاربرد بیشتری دارد.
اگر میخواهید محتوای خود را به شکل ریلز منتشر کنید، میتوانید در بخش کپشن یا در داخل خود ویدئو، از کاربران بخواهید که با لایک، کامنت، ذخیرهکردن یا اشتراکگذاری آن محتوا از شما حمایت کنند. البته در نظر داشته باشید که این تعامل باید دوطرفه باشد و شما نیز به کامنتهای کاربران واکنش نشان دهید و حتی با تعداد کمی از آنها، ارتباط موثر (مانند پاسخ دادن به کامنت یک شخص) داشته باشید و بی توجه از کنار مخاطبان خود عبور نکنید. از خدماتی چون سئو سایت، تولید محتوا و تبلیغات گوگل ادز گرفته تا آموزش آنها، از جمله مزایایی است که سایت منتورایکس برای علاقهمندان به دیجیتال مارکتینگ دارد. یکی از این آموزشهای کاربردی، آموزش اینستاگرام برای افراد مبتدی به صورت رایگان است که مرحله به مرحله اینستاگرام را به کاربران خود آموزش داده است. قابلیتهای بیشماری که شبکههای اجتماعی به خصوص اینستاگرام در اختیار افراد برای به نمایش گذاشتن خدمات و محصولات خود قرار داده است، سبب شده بسیاری از صاحبان کسب و کارها به این پلتفرمها برای فروش بیشتر و بهتر روی بیاورند.
گذشته از قدم قبلی، میتوانید صفحه هوم را به سمت راست کشید یا روی تصویر پروفایل خود در تب پروفایل بزنید تا وارد تب استوریها شوید. اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل هوشمند خود باز کرده و روی آیکن Messenger در گوشه بالا سمت راست بزنید. اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل هوشمند خود باز کرده و آیکن Messenger را در گوشه بالا سمت راست بزنید. هنگام جستجو برای تگها درون اپلیکیشن، میتوانید با فشردن دکمه آبیرنگ Follow، این تگ را دنبال کرده و کاری کنید که تمام پستهای حاوی آن تگ در فید شما به نمایش درآیند.
اما این فرایند به این راحتیها هم نیست و باید حتما آموزش اینتساگرام را قبل از ورود به این حوزه به خوبی فرا گرفت. به همین جهت در این مقاله از کیخوبه به بررسی 10 سایت برتر آموزش اینستاگرام پرداختیم. ✅ علامت قلب در اینستاگرام در قسمت های مختلف دیده میشود. اگر علامت قلب را در کنار پستها دیده باشید، با لمس آن میتوانید پسندیدن خود را اعلام کنید.
1.از فید اصلی خود، روی علامت مثبت در پایین وسط صفحه بزنید. برای گذاشتن کامنت، روی حباب چت زیر پست بزنید، نظر خود را تایپ کنید و سپس روی ارسال بزنید. در بخش Edit Profile میتوانید اقدام به تجاری سازی اکانت اینستاگرام خود کنید. وقتی اینستاگرام خود را باز میکنید وارد فید آن میشوید.
۱- اپلیکیشن اینستاگرام را از یک استور معتبر نصب کنید. فالوورهای فیک فالوورهایی هستند که واقعی نبوده و هیچ گونه فعالیتی انجام نمیدهند مثلا نه لایک میکنند و نه کامنت میگذارند و … . توی این دوره آموزشی بینظیر یاد میگیرید که چطور یک پیج حرفهای بسازید، کپشن اصولی بنویسید و حرفهای هشتگگذاری کنید. در انتها اگر از نام کاربری خود راضی هستید آن را حفظ کرده و در غیر اینصورت با کلیک بر روی Change Username آن را عوض کنید. یک کاربر را مسدود یا بلاک کنید تا از دنبال کردن شما یا دیدن پروفایل شما منع شود. حالا در بخش Recents، عکس/عکسها یا ویدیو/ویدیوهای مدنظرتان را انتخاب کنید.
برای مثال اینستاگرام نایکی تصاویری از محصولات این کمپانی بزرگ دارد؛ اما اکثریت پستهای این صفحه مربوط به ورزشکاران، کنسرتها و رویدادهایی است که نایکی را تبلیغ میکنند. قبل از اینکه شروع کنیم باید بگوییم که اینستاگرام برای محتوای لحظهای خلق شده است؛ پس برای اینکه با مخاطبان خود دائما در ارتباط باشید باید سرمایهگذاری زمانی و مالی لازم برای پست گذاشتن به طور مداوم و مستمر داشته باشید. وقتی میگوییم اکانت اینستاگرام یعنی حساب یا پیج اینستاگرام. اینستاگرام مارکتینگ به عنوان یکی از زیرشاخههای بازاریابی دیجیتال نیاز به استراتژیهای خوب دارد تا نتیجه بدهد.
در صفحهی Home پستها و استوریهای افرادی که شما آنها را دنبال میکنید نمایش داده میشود. هنگام مراجعه به صفحهی پروفایل خود، در قسمت بالای صفحه، کنار نام کاربری شما یک علامت پیکان وجود دارد. با لمس این آیکون صفحهی کوچکی در پایین صفحه نمایش داده میشود. با انتخاب گزینهی Add Account میتوانید پیج دیگری را به لیست اکانت های خود اضافه کنید. با استفاده از این آپشن میتوانید تا سقف 5 اکانت را به اینستاگرام خود اضافه کنید. بسته به اینکه از اپلیکیشن استفاده میکنید یا مرورگر وب، این احتمال وجود دارد که نتوانید پروفایلهایی که حذف شدهاند را آنبلاک کنید.
پروفایل کاربری که میخواهید بلاک شود را یافته و باز کنید. در پروفایل او، گزینه Following را زیر تصویر پروفایل او بزنید. اگر قبلا کالکشنی ساخته باشید، پنجرهای متفاوت به نمایش درمیآید.
مطلب راهنمای کار با اینستا برای افراد مبتدی و آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها چقدر برای شما مفید واقع شد؟ سوالات و نظرات خود را میتوانید در پایین همین بخش و در قسمت نظرات بیان کنید. در اینجا میتوانید پستهای پیشنهادی اینستاگرام را ببینید و با نوار جستجو در بالای صفحه هم به دنبال کاربران جدید بگردید. برای جستجو میتوانید روی نوار مربوط به آن در بالای همین صفحه بزنید و موضوع مورد نظر را با هشتگ، شخص و یا مکان خاصی جستجو کنید. نتایج جستجو در پایین به شما نشان داده خواهند شد. از طرفی اگر به دنبال چیز خاصی هم نیستید صفحه عمومی که متشکل از تصاویر متنوع و پیشنهادی است را پیش روی خود، در این صفحه مشاهده خواهید کرد.
علاوه بر جستجو برای پستهایی که تگ مشخص دارند، میتوانید از نوار جستجوی اینستاگرام برای یافتن حساب کاربران مختلف هم استفاده کنید. برای این کار کافی است نام کاربری یا نام کوچک یک کاربر را وارد کنید. درست مانند جستجوی تگ، اینستاگرام همزمان با تایپ عبارت از سوی شما، لیستی حاوی اکانتهای پیشنهادی به نمایش درمیآورد. برای پاسخ دادن به پیام با یک تصویر یا ویدیو، روی Camera در باکس پیام بزنید. رابط کاربری دوربین همراه با چند گزینه باز میشود. حالا یک تصویر یا ویدیو ثبت کرده و گزینه Send را بزنید.
این اصطلاح زمانی کاربرد دارد که شما بخواهید پیجی را که دنبال میکردید، دیگر دنبال نکنید. در این صورت با مراجعه به آن پیج و انتخاب گزینهی Unfollow میتوانید آن را از لیست فالووینگ های خود خارج کنید. در این صورت دیگر به پست ها و استوری های آن پیج دسترسی ندارید. اینستاگرام فهرستی شامل تمام اکانتهایی که قبلا بلاک کردهاید فراهم میآورد. برای مشاهده این فهرست، نیازمند استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام هستید و امکان دسترسی یافتن به آن روی وبسایت اینستاگرام مهیا نشده.
به همین دلیل لازم است تا با خواندن مطالبی در خصوص آموزش اینستاگرام، اطلاعات لازم را به دست آورند. در این مطلب از پادرو قصد داریم در خصوص آموزش اینستاگرام مطالبی را بیان کنیم. نکاتی مانند نحوه ثبتنام، قسمتهای متفاوت اینستاگرام، برخی از تنظیمات، نحوه گذاشتن پست، استوری، هشتگ و کامنت از جمله نکاتی است که در این مطلب میتوانید با آنها آشنا شوید. هایلایت اینستاگرام مانند دفترچه خاطرات شما است. میتوانید در این قسمت، استوری هایی که میخواهید را نگه دارید تا دیگر کاربران نیز که به تازگی به شما پیوستند بتوانند مشاهده کنند.
با باز کردن اینستاگرام این علامت را در پایین صفحه سمت راست مشاهده میکنیم. در صورتی که شما برای پروفایلتان یک عکس تنظیم کرده باشید، بجای علامت آدمک سفید، عکس شما در آن دایرهی کوچک نمایش داده میشود. با لمس علامت آدمک سفید شما به صفحهی پروفایل خود منتقل میشوید. به جرات میتوان گفت اینستاگرام جزو برترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های موجود در ایران و دنیاست.
اما توجه داشته باشید که افراد حاضر در لیست، میتوانند ببینند که شما استوری خود را با دوستان نزدیک به اشتراک گذاشتهاید و در نتیجه متوجه میشوند که خود در آن لیست حضور دارند. اینستاگرام به صورت رسمی هیچ راهی برای اشتراکگذاری تصاویر و ویدیوهایی که در قالب پست منتشر شدهاند فراهم نیاورده است. برای دور زدن این محدودیت لازم است به سراغ یک اپلیکیشن شخص ثالث بروید.
اگر نگاهی به بالای تب اکسپلور در اینستاگرام بیندازید، میبینید که استوریها و کاربرانی که در همان لحظه لایو هستند در فیدی افقی به نمایش درمیآید. شما هم باید با انتشار پستها و استوریها، جایی در آن فید برای خود بیابید. اگر استوریهایی که پیشتر پست کردهاید را نمیبینید، Story Archving یا آرشیو کردن استوریها را فعال کنید. برای اینکار روی آیکن منو در گوشه بالا سمت راست پروفایل خود بزنید، سپس به Settings، سپس Privacy و در نهایت Story بروید. اطمینان حاصل کنید گزینه Save to Archive روشن است و به رنگ آبی نمایش داده میشود.
در این شبکه اجتماعی حساب افراد مشهور، برندها، دوستان و افراد عادی را میبینیم که هر کدام به اشتراکگذاری تصاویر میپردازند. الگوریتم اینستاگرام به شکلی است که محتواهای مختلف را بر اساس موضوع پستها و ریلزهایی که هر کاربر تماشا میکند، در بخشهای اکسپلور و فید به او نمایش میدهد. هر صفحه در اینستاگرام، خط فکری خاصی را دنبال میکند و قرار نیست همه از یک روند استفاده کنند، اما این به معنی بیتوجهی به ترندها نیست. استفاده از هشتگهای پرمخاطب یا آهنگهای ترند روی پستهایی که منتشر میکنید، یک ترفند افزایش بازدید پست اینستاگرام است و نقش پررنگی در ورود شما به اکسپلور اینستاگرام و افزایش بازدید مطالبتان ایفا میکند. ریلز یک قابلیت مشابه تیکتاک است که به کاربران اجازه میدهد ویدیوهای کوتاه (۱۵ تا ۶۰ ثانیهای) با افکتهای ویژه و موسیقی بسازند و به اشتراک بگذارند.
اگر میخواهید از پسزمینهای اندک پویاتر نسبت به رنگهای ثابت و واحد در استوری خود استفاده کنید، قادر به تغییر دادن رنگ پسزمینه به الگویی مشخص نیز خواهید بود و باید تصویر خودتان را آپلود کنید. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و روی آیکن New Post بزنید. به وبسایت رسمی اینستاگرام (+) رفته و وارد اکانت خود شوید. با استفاده از گزینه جستجو در بالا میتوانید به دنبال پیامهای دریافتی از یک کاربر خاص یا کلمات کلیدی و جملات مشخص بگردید.
در صفحه پیشنمایش استوری، روی دکمه Hightlight در گوشه پایین سمت راست بزنید. پیشتر در این مقاله آموزش اینستاگرام راجع به استوریها گفتهایم و اینکه اساسا اسلایدشوهایی ۲۴ ساعته در فید مخصوص به خود به حساب میآیند. حالا اگر بخواهید استوریهای خود را برای مدتی طولانیتر از ۲۴ ساعت مقابل چشم فالوئرها نگه دارید، میتوانید از قابلیت «هایلایت» بهره بگیرید. روی آیکن پروفایل در گوشه پایین سمت راست صفحه بزنید.
در پایین گزینه Post را برای آغاز فرآیند انتشار تصویر یا ویدیو بیابید. برای یافتن دوستان خود براساس لیست مخاطبان موجود در تلفن هوشمند، گزینه Search Your Contacts را بزنید و در غیر این صورت به سراغ گزینه Skip بروید. اگر علاقهمند به یافتن دوستان فیسبوکی خود در اینستاگرام بودید Connect to Facebook را بزنید و در غیر این صورت به سراغ گزینه Skip بروید. در نهایت وقتی همه موارد را تنظیم کردید، روی Share بزنید و پست خود را بهاشتراک بگذارید. با استفاده از این گزینه میتوانید حساب اینستاگرام خود را به حساب تجاری تبدیل کنید. این بخش مربوط به گذاشتن ویدئوی طولانی و بالای یک دقیقه است.
آنها به عنوان ادمین پیجها باید مهارتهای لازم برای ساخت پیج حرفهای و استفاده از امکانات اینستاگرام مانند استوریها، ریلز و فروشگاه اینستاگرام را داشته باشند. آموزش تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال در اینستاگرام به کسبوکارها کمک میکند تا استراتژیهای مؤثری برای تبلیغات و جذب فالوورهای هدفمند پیادهسازی کنند. پیج شخصی همانطور که از نام آن مشخص است، برای فعالیت های محدود و شخصی کاربران عادی مناسب است. اما پیج بیزینسی و کریتور بیشتر مناسب افرادی است که دارای کسب و کار اینترنتی هستند یا به تولید محتوا در اینستاگرام مشغولاند.
شما میتوانید بسته به نوع فعالیت خود یکی از انواع مختلف پیج را انتخاب کنید. اضافه کردن و مدیریت چند اکانت در اینستاگرام، مورد دیگری است که در مقالهی آموزش کامل اینستاگرام قصد داریم در موردش بحث کنیم. تنظیمات اینستاگرام یکی از گسترده ترین بخش هایی است که در قالب آموزش اینستاگرام به آن میپردازیم. البته موضوع تگ کردن در اینستاگرام جزئیات زیادی دارد که لازم است از آنها سر در بیاورید. ما تمام جزئیات مربوط به تگ کردن در اینستاگرام را در مقالهای جداگانه مورد بررسی قرار دادهایم.
بسیاری از کسب و کارها در اینستاگرام از هایلایت استوری برای نمایش ساعات کاری، زمان فروشهای ویژه، اعضای تیمف لوکیشن فروشگاه و اطلاعات مختلف استفاده میکنند. استوری به شما اجازه میدهد که شخصیت بیشتری به محتوای خود ببخشید. با رفتن به سمت چپ و راست میتوانید فیلترهای مختلف را نیز امتحان کنید.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام