چه چیز هایی لازمه در مورد تدریس خصوصی بدانیم؟

این روزها که در اکثر مدارس زبان خصوصی با دستمزد کم و شرایط کار نامناسب روبرو شده ایم ، معلمان بیشتری روز به تنهایی به این کار ادامه می دهند و به صورت خصوصی تدریس می کنند. قبل از شروع ، داشتن برخی موارد در جای خود خوب است تا بتوان آن را یک انتقال روانتر کرد. در منبع: konkorazmon.ir می رود

1. دریابید که چه چیزی را دوست ندارند.

بدیهی است که انجام تجزیه و تحلیل دقیق نیازها قبل از شروع آموزش به دانش آموز بسیار مهم است. با این حال ، هر زبان آموز نمی داند که وقتی کلاس های انگلیسی می آید چه چیزی را دوست دارد – در واقع آنها تا زمانی که چند چیز مختلف را امتحان نکنند ، این را نمی دانند. دانش آموزان تصور کاملاً واضحی از آنچه دوست ندارند دارند – و این همان چیزی است که به وضوح در حافظه آنها برجسته خواهد شد.

به آنها لیستی از کارهای ممکن برای انجام دروس بدهید و از آنها بپرسید که از انجام آنها لذت نمی برند. همچنین ، اگر چیزی در کلاس خیلی خوب پیش نرود و نشانه های داستانی در آن وجود داشته باشد – عدم موفقیت زیاد ، لبخند مودبانه و غیره ، هنگام برنامه ریزی کلاس بعدی می دانید از این نوع فعالیت ها صرف نظر کنید.

2. هنگام تنظیم کلاس ها زمان سفر را در نظر بگیرید.

این یک امر حیاتی است و چیزی است که اغلب نادیده گرفته می شود. به عنوان یک قانون کلی ، مدت زمان ورود به کلاس از شما نباید هرگز بیشتر از کلاس باشد.

و انتظار غیرمنتظره را داشته باشید – ممکن است فقط 20 دقیقه طول بکشد تا به کلاس بروید ، اما در آن زمان از تدریس کلاس ، ترافیک در آن قسمت از شهر چگونه است؟ لینک های حمل و نقل عمومی / امکانات پارکینگ اتومبیل چگونه است؟

به یاد داشته باشید وقتی قیمت کلاس ها را تعیین می کنید ، فقط برای زمانی که تدریس می کنید به شما پرداخت نمی شود ، بلکه همچنین زمان سفر و برنامه ریزی نیز پرداخت می شود.

3. واژگان را بازیافت کنید.

این به نظر واضح است ، من می دانم ، اما دو مزیت فوری برای بازیافت واژگان وجود دارد ، اگر به طور موثر انجام شود: 1 دانش آموز شما می آموزد. 2 تأثیر بسیار خوبی بر زبان آموز ایجاد می کند.

هر واژگانی را که در طول درس به دست می آید ثبت کنید – می توانید به راحتی آن را یادداشت کنید ، یا می توانید از برنامه یا دفترچه خاصی استفاده کنید. 5-10 دقیقه را در شروع هر کلاس صرف کنید ، به آنها لیستی از واژگان مربوط به درس قبلی بدهید و از آنها بخواهید یک مثال ، تعریف یا ترجمه بنویسند (بعد از آزمایش روش های مختلف ، من متوجه شدم که یک ترجمه معمولاً به دلیل پردازش شناختی و شخصی سازی ، بهترین نتیجه را می دهد – البته بدیهی است که این به دانش آموز منفرد شما بستگی خواهد داشت). 5 دقیقه دیگر را در پایان هر کلاس صرف کنید و دانش آموز را در مورد آنچه که در آن آمده است آزمایش کنید (مثلاً کدام کلمه / اصطلاح به معنای… است؟).

این به نظر واضح است ، اما واقعاً م workثر است – خانم ها آنچه را که بهتر آموخته اند به خاطر می آورند و سابقه و مکتوب واضحی از پیشرفت خود دارند. و آنها از این بابت از شما تشکر خواهند کرد.

عروس دریایی
عروس دریایی

4. در برخی از فن آوری های “اساسی” سرمایه گذاری کنید.

این واقعاً می تواند به منبع فوری بودن کمک کند و هم ظاهر حرفه ای ایجاد کند.

تنظیمات من این است – یک لپ تاپ کوچک و یک تلفن هوشمند. با این کار می توانم از تلفن به عنوان کانون wifi استفاده کنم و بنابراین در هر کجا که هستم به اینترنت دسترسی سریع دارم. این عالی است زیرا به این معنی است که اگر کلمه ای عجیب و غریب ظاهر شود (به عنوان مثال “حصار”) ، ما می توانیم یک جستجوی سریع تصویر گوگل را انجام دهیم.

ما همچنین می توانیم فیلم ها را تماشا کنیم ، و از یک سند word برای نوشتن هر واژه ای که ظاهر می شود استفاده کنیم. همچنین ، اگر به هر تصویری اشاره می کنیم ، می توانم آنها را به جای چاپ رنگی روی صفحه نمایش دهم – پس انداز بدیهی در طول زمان.

بدیهی است که شما می توانید هزینه بیشتری خرج کنید و چیزهای تعاملی تری مانند iPad داشته باشید ، اما این تنظیم اولیه حدود 2٪ از هزینه های تدریس خصوصی من را طی 12 ماه برای من دارد.

5. شخصی سازی کنید.

بعد از اینکه فهمیدید S ها چگونه هستند ، موضوعاتی را که استفاده می کنید شخصی سازی کنید. به عنوان مثال ، من یک بار در حال آموزش به پسری نوجوان بودم که از فوتبال عصبانی بود ، اما از خواندن متنفر بود ، حتی در L1 خود. ما روی مهارتهای مختلف خواندن با استفاده از گزارشات مسابقه و یادگیری واژگان مربوط به فوتبال (که اتفاقاً اصطلاحات زیادی در استفاده گسترده تر از آن وجود دارد) کار کردیم.

همچنین ، اگر یک نقطه زبان را تمرین می کنید ، به عنوان مثال ، به جای انجام یک پر کردن خلا gap از پیش نوشته شده ، تمرین را دوباره بنویسید تا جملات حاوی جملات شخصی باشد که زبان آموز می تواند با آنها موافق یا مخالف باشد. برای مثالی از این ، به آخرین تمرین در “واقعیت غیر واقعی” که در اینجا موجود است نگاهی بیندازید.

6. آزمایش کنید.

از زبان آموز خود به عنوان ‘خوکچه هندی’ استفاده کنید. ایده های جدیدی را برای فعالیت ها ، موضوعات غیرمعمول و غیره امتحان کنید و برای دانش آموز روشن کنید که این همان کاری است که شما انجام می دهید. آنها برای این کار به عنوان یک حرفه ای به شما احترام می گذارند و از این واقعیت که شما ایده های جدید را با آنها امتحان می کنید ، به جای اینکه به همان موضوعات خسته و آزمایش شده قدیمی بچسبند ، قدردانی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*