[ad_1]

واشنگتن – Covid-19 تأثیر زیادی بر زندگی و سیستم مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده داشته است ، اما در حالی که آمریکایی ها برای مبارزه با ویروس تلاش می کنند ، می توانند اقتصاد را بازسازی کنند. بیشتر و بیشتر آمریکایی ها در خانه کار می کنند و از گروه های بزرگ ، به ویژه در خانه های داخلی اجتناب می کنند ، و همانطور که انجام می دهند ، پول خود را به گونه دیگری خرج می کنند و برندگان و بازندگان اقتصادی جدیدی ایجاد می کنند که می توانند از همه گیری زنده بمانند.

نگاهی به هزینه های آنلاین از اواخر ماه سپتامبر توسط اطلاعات راکوتن نشان می دهد که چگونه گذراندن این فصل تعطیلات بسیار متفاوت از سال گذشته است.

البته بزرگترین تغییر در سال جاری در نحوه خرید ماست. در سال 2020 ، بسیاری از خریدها به صورت آنلاین جابجا شدند.

تاکنون ، اطلاعات راکوتن گفته است که درآمد آنلاین از اول اکتبر تا 6 دسامبر در مقایسه با سال گذشته برای مدت مشابه 51 درصد افزایش یافته است. در حالی که تجارت الکترونیکی هر فصل تعطیلات در حال رشد است ، این جهش در سال 2020 واقعاً عظیم به نظر می رسد. سال گذشته درآمد تجارت الکترونیکی 19 درصد افزایش یافته است. به عبارت دیگر ، همه گیری به چالش هایی که خرده فروشان قبلاً با آن روبرو بوده اند ، می افزاید.

البته با بسیاری از آمریکایی ها که می خواهند به صورت شخصی خرید کنند یا سفرهای خانوادگی خود را به بازار می رسانند ، این انتظار می رود. اما وقتی به مناطق خاصی از تجارت آنلاین که رشد کرده اید نگاه کنید ، حتی تغییرات چشمگیرتری نیز وجود دارد. آنها داستان کشوری را روایت می کنند که زمان بیشتری را در خانه می گذراند و انتظار می رود در آینده بیشتر در آنجا باشد.

اول ، ما وظیفه بازسازی خانه خود را داریم تا از بعضی از خانوارها “دفتر” یا “کلاس درس” داشته باشیم. این نوع تغییرات به ایجاد فضاهای کاری احتیاج دارند ، شاید با افزودن میز کار یا در برخی موارد ، با تغییر ساختار چشمگیرتر. داده های مربوط به خریدهای آنلاین نشان می دهد که افراد روی این تغییرات کار کرده اند.

طبق اطلاعات راکوتن ، از 28 سپتامبر ، فروش مبلمان و مواد بهسازی منزل به ترتیب 44 و 92 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است. به میز و صندلی ، دیوار خشک و رنگ فکر کنید – همه مواردی که خانه را به محیط کار تبدیل می کند.

و سپس به این قطعه که این هفته توسط مرکز تحقیقات پیو منتشر شده فکر کنید: “54 درصد از آمریکایی ها که می گویند کارشان بیشتر از خانه انجام می شود می گویند که دوست دارند همیشه از خانه کار کنند بیشتر اوقات پس از همه گیری این بدان معناست که بسیاری از افراد در این دفاتر کار موقت منازل امیدوارند که در آینده ترتیب موقت تری داشته باشند.

اگر این کارگران به خواسته خود برسند ، این به معنای سفرهای کمتر به محل کار و سرمایه گذاری بیشتر در دفتر است – و بخش مصرف کننده دفاتر خانگی به رشد خود ادامه می دهند.

البته کار در خانه می تواند تنها شود و منجر به تغییر جدیدی در سال 2020 شود ، جهشی بزرگ در فرزندخواندگی حیوانات خانگی. Shelter Animals Count گزارش می دهد که تعداد حیوانات پناه داده شده در سال جاری در مقایسه با سال 2019 حدود 500000 نفر کاهش یافته است. تعداد کمتر حیوانات خانگی در پناهگاه ها معنای بیشتری در خانه ها دارد و این به معنای نیاز بیشتر به تجهیزات بیشتر برای حیوانات خانگی است حیوانات خانگی

این فصل تعطیلات با افزایش 70 درصدی درآمد آنلاین برای مواردی مانند غذای حیوانات خانگی ، اسباب بازی ها و لوازم جانبی حیوانات اهلی نسبت به مدت مشابه سال 2019 روبرو شده است. و هنگامی که سرانجام همه گیری مهار شود ، این همکاران چهارپا به زندگی خود ادامه می دهند . آنها تعهداتی طولانی مدت هستند که احتمالاً به معنای نیاز بیشتر به لانه ها و پیاده روی برای سگ ها و آپارتمان ها و اتاق های هتل مناسب برای حیوانات خانگی است.

به طور خلاصه ، بخش عرضه حیوانات خانگی در اقتصاد برای ادامه رشد آماده به نظر می رسد.

و عدم تمایل به جمع شدن در خانه بر نحوه آموزش افراد تأثیر می گذارد. بسیاری از عضویت در سالن های بدنسازی منجمد شده و یا به یک بیماری همه گیر ختم شده است ، و با نزدیک شدن به زمستان ، تمرینات در فضای باز در حال آزمایش آزمایش توانایی تعریق فرد در دمای پایین است. یک برنده بزرگ: شرکت های فروش تجهیزات برای آموزش در خانه.

درآمد آنلاین در زمینه سلامتی ، تناسب اندام و تغذیه در این فصل تعطیلات 122 درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است. این ممکن است برای کسی که در ماههای اخیر اقدام به راه اندازی “باشگاه بدنسازی” می کند تعجب آور نباشد. تابستان امسال متوجه کمبود وزنه و وزنه شد. و Peloton ، شرکت سازنده دوچرخه های ثابت سطح بالای خانگی ، از افزایش 230 درصدی فروش در ماه نوامبر خبر داد.

اما بعد از فصل تعطیلات یا سال 2020 در مورد این مسئله ، همه این خریدها می توانند تأثیر پایداری داشته باشند که پس از کنترل همه گیری ، همه گیر شود. چرا که قبلاً پول خود را خرج کرده اید تا بتوانید آن را در خانه انجام دهید ، چرا باید در فضای عمومی عرق کنید؟

و همه این داده ها س biggerالات بزرگتری را ایجاد می کند. تغییرات رفتاری که در این خریدها مشاهده می کنیم چقدر ماندگار است؟ آیا در دوران پس از Covid-19 ، که به معنای کارکنان سالن ورزشی کمتر است ، به سالن های ورزشی کمتری نیاز خواهیم داشت؟ آیا به فضای اداری کمتری نیاز خواهیم داشت؟ آیا استفاده از سیستم های ترانزیت راحت تر خواهد بود؟

با هم ، این تغییرات می توانند منجر به تغییراتی واقعی در اقتصاد به محض رام شدن ویروس شوند. و این می تواند به معنای یک چرخش سریع اقتصادی باشد که آمریکایی ها امیدوارند دستیابی به آن در سال آینده دشوار باشد. بهبودی یکی است. بازسازی ، حتی خوب ، پیچیده تر است.

[ad_2]

منبع: green-chapter.ir