هدرز همان منیفلد دود می باشد ، البته جنسش مانند منیفلد کنونی که روی موتور خودرو شما نصب هست از چدن نمی باشد. یکی از از تخصصیترین سرویسهایی که مجموعه تیونینگ تیم لوکاپرو ارائه میدهد، کارگزاری هدرز و اگزوز پیشرفته بر بر روی خودروهای مختلف از پاراگراف خودروهای بیامو است. هدرز قطعه ای برای تقویت پیشرانه ماشین و گوشه ای از گروه سیستم اگزوز اتومبیل است. به جهت تماشا بهابها هدرز پژو ۴۰۵ ” از لینک و پیوند های زیر استعمال کنید . به طور کل پلتفرم اکثر وقت ها اتومبیل های بی ام و به شکلی طراحی شده می باشد که شما دارای کمترین مقدار هزینه و تغییرات، میتوانید آن ها را به یک اتومبیل سوپر اسپرت و فوق توانا تبدیل کنید. شما نیز اگز جزء دارندگان ماشین های اسپرت بی ام و میباشید و قصد دارید خودروتان را به طرز متخصصان و تیمهای تبارک اتومبیلرانی تقویت کنید، به شما سفارش می‌کنیم از خدمات نصب هدرز و اگزوزهای پیشرفته گروه کارشناس ما استفاده کنید. شرکتها با اعتنا به ویژگیها و مشخصات موتورهای متعدد شکلهای مختلفی از هدرزها را میسازند. ولی اهمیت دقت به شکل زیر، مشخص و معلوم می باشد که علاوه بر تفاوت در جنس، ساختمانی گوناگون میان همین دو وجود دارد. هنگامی که همین نسبت مهم کارگزاشتن هدرز نامناسب بهم خوردهاست،پیامی غلط بوسیله سنسور اکسیژن به ای سی یو ارسال می‌شود که موجب اخلال در کارایی موتور می گردد. این قطعه جایگزین مینفولد چدنی فابریک موتور می باشد و سبب ساز طراحی خوبتر خود و ارتقا عملکرد بلوتوث تیوفایو خواهد شد . این پیشرانه ۱.۵لیتری که مصرف سوخت پایینی دارااست و تعمیرکاران نیز بهراحتی از پس تعمیر آن برمیآیند، نظیر موتور سایناS، کوییکS و شاهین مجهز به روزنه گاز برقی (بهجای مکانیکی) است. یکی از موضوعاتی که میتوان آن را یک امتیاز و خصوصیت در نظر گرفت، نصب بسیار ریلکس این قطعه هست که شما میتوانید از آن بهراحتی به کارگیری کنید، همچنین میتوانید به هرجایی که اگزوزسازی اتومبیل انجام میشود، رفته و کارگزاری این قطعه را انجام دهید. البته بهگفته مهندسان مگاموتور و سایپا، این ویژگیها مربوط به نسخههای اول این پیشرانه میباشند و میتوان در نسخه تجاری حساس دقت به دسته خودرو، قدرتی در بازه ۸۹ تا ۹۴ اسببخار را اهمیت گشتاور ۱۳۵ تا ۱۳۸نیوتونمتر از این پیشرانه اخذ کرد. تابعجماعت در بخش دیگری از سخنان خود به عرضه تیپ تازه ساینا و کوییک فیسلیفت سایپا اشاره کرد و افزود: «دو متاع ساینا و کوییک G که پیش از همین دارای موتور M15 اصلاحشده و مجهز به روزنه گاز برقی معرفی شده بودند، در تیپ GX به موتور نو ارتقایافته M15GSI مجهز خواهند شد.» ازجمله آپشنهای الحاقی ساینا GX در مقایسه اصلی ساینا S میتوان به مولتیمدیا اهمیت نمایشگر ۷اینچ، دوربین عقب، در اختیار گرفتن صدا از روی فرمان، صندلی حساس روکش چرم، دستگیره آسان بازشو، نمایشگر سیستم در اختیار گرفتن فشار باد تایر (TPMS)، اتولایت، شیشه دودی عقب و رینگ آلومینیومی اشاره کرد. این مدل کارایی قابل قبولی بر بر روی موتورهای غول پیکر امریکایی دارااست که اهمیت فضایی مناسب به جهت آن به مهربانی جوابگو است. کل هدرزها و سیستمهای اگزوز کارگزاری شده در گروه لوکاپرو، تخصصی بوده و همه خودروها به شکل تخصصی و اصلی به کار گیری از اثاثیه یدکی و قطعات اهمیت و تایید شده سرویس میشوند. به هر شکل می بایست گفت هدرزهای دست سازی که اکثر زمان ها به وسیله مکانیک های سنتی یا بعضی از صاحبین فروشگاه های اگزوز سازی ساخته می شوند به هیچ عنوان عملکرد هدرزهای حرفه ای را که بر شالوده اصول علمی شکل می گیرند را ندارند و به کار گیری از آن ها در اکثری موارد،به ارتقا مصرف سوخت سبب میشوند.یکی دیگر از مزایایی استفاده از هدرز ،تاثیر ناچیز آن بر صدای تولیدی پیشرانه و سیستم اگزوز است.به کلمه دیگر در حالتی‌که خواستار تقویت پیشرانه خودروی خود و کاستن از مقدار مصرف سوخت بدون ایجاد سر و صدای بیشتر می باشید ، نصب هدرز یکی از بهترین تعیین ها خواهد بود.در واقع بخش زیاد زیادی از صدای تولیدی پیشرانه توسط گروه اگزوز (لوله ها و منشاء های اگزوز) منتشر میشود. اتومبیل های بی ام و سری ۳ و سری ۵ از جمله پرطرفدارترین ماشین های بی ام و موجود در بازار کشور‌ایران میباشند که اکثری از عاشقان این ماشینهای اسپرت آلمانی اهمیت به کارگیری از هدرزهای تخصصی گروه تیونینگ لوکاپرو، خودروشان را پر قدرتتر میکنند. موتوری که برای نیوسدان «سهند» در لحاظ گرفته شده هم M15GSI و ورژن اصلاحشده و ارتقایافته موتور M15 هست که در اتومبیلهای ساینا GX و کوییک GX قرار داراست و درواقع موتور شاهین نیز نسخه مجهزشده به توربوشارژ همین پیشرانه است. گسترشنیوز: ارزش اتومبیل در هم اکنون حاضر سر به فلک کشیده است و اکثری از جوانان و افراد مختلف جامعه توانایی خرید کردن خودروهای وارداتی را ندارند. هدرز ها که از فلزاتی نظیر فولاد، استیل یا آلیاژهای گران قیمت ساخته می شوند، جایگزین تعدادی راهه یا این که منیفولد چدنی اتومبیل هستند. پس بهترين راه و روش حل همون ريمپ ECU حیاتی استفاده از سوپر چيپ است که حدود 500 تومن براي شما هزينه داره! در دوران تعیین هدرز به جهت اتومبیلها باید این موضوع را در حیث گرفت که همین مطلقا جزء لوازم یدکی تخصصی خودروها هستند و نمیتوان از یک هدر برای اتومبیلها و سیستمهای اگزوز متعدد استفاده کرد. همان اندازه که شیوه های برد برای ثبت نام حیاتی هست، دور اندیشی از موردها و اشتباهاتی که منجر عدم برد در یک تصویب اسم می شود نیز مهم کلیدی متعددی هست و شما در فیلم هفتم متوجه می گردید که چه کارهایی را در زمان کلیک پرداخت الکترونیک نباید انجام دهید و بهترین کردار و کارایی در این قسمت دوچندان دارای چیست؟

ایندکسر

آموزش جاوا اسکریپت یوزرکد