کسب و کارها برای پیشرفت می بایست روی برند خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از منش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب سایت و کار اینترنتی است.
برای تولید یک وب تارنما عالی، کارهایی بایستی انجام شود. او‌لین کاری که می بایست در این زمینه انجام بدهید این است که یک اسم اینترنتی عالی و جالب تعیین کنید. همینطور مطمئن شوید که لوگویی که انتخاب می نمایید به جهت کسب و فعالیت شما منطقی است و باید املای آن درست و خوانا باشد و از کلمه ها ناآشنا به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن میباشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین مقاله 10 گزینه مضاعف اصلی را لیست می کنیم. نکاتی که در صورتی که در طراحی وب وبسایت خود از آن‌ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب سایت شما برای مخاطبان دیدنی خواهد بود و یکسری قدم به پیروزی نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه منش منطقی و اساسی

البته وب تارنما می بایست از نظر ظاهری زیبا باشد. ولی مهمتر از آن، ابتدا می بایست نحوه فعالیت حساس وب سایت خود را بدانید. قبل از این که حتی بتوانید سرور خود را انتخاب نمایید یا این که حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، باید گزینش نمایید که چه طرحی برای وب سایت خویش در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری هم به جهت وبسایت و هم برای بهینه سازی سایت حیاتی است. چون google علاوه بر محتوا، ساختار وب سایت را هم در حیث می گیرد.
به این ادله می بایست از نظر بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که کسانی که از تارنما شما مشاهده می نمایند بتوانند به راحتی مهم آن تعامل داشته باشند و منطق وبسایت شما را فهم و شعور نمایند و همچنین در رتبه بندی گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات ظریف و مرتبط مهم تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین باخت مردمان همت برای ساختن وب سایتی میباشد که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که برای برد در به دست آوردن و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران باخبر کند. هر کسب و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند حتمی است. این بدان معناست که شما بایستی در جایی دیتاها کاملی در گزینه به دست آوردن و کار خویش داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در گزینه جور کاری که انجام می دهید به کارگیری کنید. به عنوان مثال، اگر شغل شما فروش یک جنس است، می بایست تصاویری اهمیت کیفیت خوب به جهت تمامی محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، در صورتی که در صنعتی عمل می کنید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: خدمات پذیرایی عروسی، می بایست تمام امور و کارهای انجام شده را اساسی جزئیات در وب وبسایت خویش قرار دهید.
به عنوان مثال صاحب و مالک یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در تارنما قرار دهد، چون مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارند دیتاها کافی در گزینه کیفیت همین سالن داشته باشند تا بتوانند خوب تر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید اهمیت ارسال لحاظ برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را افزایش دهید. تارنما خود را اهمیت توجه به نیازها و علایق مخاطبان خود به صورت شخصی طراحی کنید تا مدام مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته موثر به جهت وب سایت شما همین می باشد که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب تارنما رقبای خویش را باز‌نگری کنید، به عنوان مثال اگر به ایجاد و فروش پوشاک سرگرم هستید، باید بهترین رقیب خود را در راستا کاری خویش و وبسایت او پیدا کنید. همینطور تحلیل نمایید و دلایل پیروزی او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در تارنما خود استفاده کرده می باشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی اوقات یک یا دو جمله می تواند دوچندان قادر باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و کار خود، کلیدی تصویب داده ها کلیدی در وب سایت خود، در عمل خود حاذق و توانمند باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در وب سایت مطمئناً یکی از مهمترین کارها است، براین اساس می بایست ورقه اختصاصی به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک شرکت مشاهده کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط اهمیت آن کمپانی چقدر سخت است؟» او می گوید: «بنابراین بایستی یک صفحه دیتاها تماس در تارنما خویش قرار دهید و کل دیتاها مانند نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و لینک کانال های اجتماعی را به جهت به دست آوردن و فعالیت خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری رابطه مهم تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب وب سایت به دست آوردن و عمل ارتقاء جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و نشانی آدرس اینترنتی و کانال های اجتماعی خود را در سایت قرار دهید، آن را به شکل عکس در وبسایت قرار ندهید، آن ها می بایست بتوانند روی آنها کلیک کنند، بنابراین دارای کلیک بر روی آیکون های نتورک های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد صفحه شوید دارای ربط باشید و کارهایی را که بایستی انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه کلیه تلفن همراه های هوشمند همین قابلیت را دارا هستند که بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و حساس کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از لغت ها اختصاری بی فایده میباشد و سایت سوای راهکار معلوم بی مضمون‌ و بی فایده است.
مطمئن شوید که از اسم های درست و منطقی به جهت صفحات متفاوت وب سایت خویش استعمال می کنید. به تیتر مثال: کلیدی ما تماس بگیرید یا اهمیت ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، ورقه درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام توسعه یک راهکار استراتژیک برای تارنما خود، بایستی راهی به جهت ساخت یک فراخوان به جهت اقدام در حیث بگیرید. همین بدان معنا هست که آنچه مردم دوست دارند در سایت شما ببینند همین است که می توانند به راحتی به کاغذ مورد عشق و علاقه خویش در هر صفحه از وبسایت بروید، سفارش دهند و به راحتی به گروه شما لینک دهند. بتوانید به سایت خویش بپیوندید، به ایمیل خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خویش را بازدید کنید، محصولات خویش را تماشا نمایید و …
شما باید هدف ها خویش را در تارنما خود واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از سایت شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین داراست می بایست به طور تام امکانات و داده ها ضروری را به شکل آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و به وب سایت شما اعتماد کنند.

5. پیوند نتورک های اجتماعی را در وب سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی هستند که امروزه آیتم استقبال اکثر مردم قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی زیادی وجود داراست که شما می بایست در آنها کاربر گردید و کسب و فعالیت خویش را در وب سایت خود توسعه بدهید تا کسب و عمل خود را توسعه دهید. همین نیز در سئوی شما اثر گذار است. کار در شبکه های اجتماعی و اکران لینک های آن ها در وب تارنما منجر تبلیغ مارک شما می شود.

 

ایندکسر

آموزش جاوا اسکریپت یوزرکد