فروش کارخانه خدماتی

فروش کارخانه خدماتی

فروش کارخانه در آینده مکانی نیست که رایانه ها ، روبات ها و ماشین های انعطاف پذیر کار سخت را انجام دهند. این کارخانه فعلی است که با پول و مغز ، هر تجارت تولیدی می تواند ایجاد کند. مطمئناً ، هر رقیبی می تواند یکی را نیز بسازد – به همین دلیل است که رقابت در تعالی ساخت تنها دشوارتر و دشوارتر می شود. هزینه های پایین تر ، کیفیت بالاتر و تنوع بیشتر محصول مانند جدول های موجود در پوکر است – قیمتی که شرکت ها برای ورود به بازی می پردازند. بیشتر محصولات می توانند به سرعت و به راحتی تقلید شوند. و خودکارترین مراحل طراحی و تولید نمی توانند قاطعانه دومین اتوماتیک را شکست دهند. اینکه چه کسی برنده و چه باخته باشد ، با توجه به نحوه بازی شرکت ها تعیین می شود ، نه فقط به وسیله محصول یا فن آوری های پردازشی که آنها را برای رقابت واجد شرایط می کند.

بنابراین تولیدکنندگانی که در نسل بعدی رشد می کنند ، با بسته بندی خدمات با محصولات و پیش بینی و پاسخگویی به طیف وسیعی از نیازهای مشتری ، به رقابت می پردازند. علاوه بر این ، آنها خود کارخانه را مرکز تلاش خود برای جلب و نگهداری مشتری قرار خواهند داد – فعالیتهایی که اکنون در قسمتهای جداگانه ، غالباً دوردست سازمان قرار دارند. کارگران تولید و مدیران کارخانه قادر خواهند بود روابط جدیدی را با مشتریان ایجاد و تداوم بخشند زیرا آنها با آنها در تماس مستقیم و مداوم خواهند بود. به طور خلاصه تولید به قشر تجاری تبدیل خواهد شد. کارخانه های انعطاف پذیر امروز به کارخانه های خدمات فردا تبدیل می شوند.

یاداوری می شود همه این کارها در صورتی محقق می شود که فروش کارخانه فعال و خدماتی در راستای اهداف از پیش تعیین شده انجام شود و از مشاوران حرفه ای که در دفاتر املاک صنعتی فعالیت دارند بهره برد تا نتایج مورد رضایت مردم و بالاتر پرسنل آن کارخانه قرار گیرد.

مهمترین نکته ای که مردم سعی می کنند در کشور خود تمرکز کنند و خرید و فروش کنند ، فروش مناطق صنعتی یا کارخانه های فعال آنها به دلیل تورم است. در واقع می تواند مردم را گیج کرده و قیمت ملکی را که خریداری یا می فروشند تعیین کند.یکی از ساده ترین و مطمئن ترین راه ها برای صنعتگران برای یافتن ملک و اشتغال آنها ، انتقال املاک و مستغلات و سایر دارایی های صنعتی به کارخانه ها و کارگاه های فعال در استان تهران است. داشتن یک صنعت فرصت خوبی برای شروع این نوع تجارت است. ( منبع : مجله باران )

حدود 200 سال پیش ، هنگامی که کالسکه های اسب سوار به طور عمده توسط صنعتگران ساخته می شدند ، موفق ترین سازنده کالسکه از نظر سازگاری بسیار عالی بود. اگرچه او به خود به عنوان یک تکنسین – تولید کننده افتخار می کرد – موفقیت او تا حد زیادی به تمایل و توانایی او در مکالمه با مشتریان در نقاط مهم بستگی داشت: قبل از فروش ، بنابراین او می توانست ایده روشنی از آنچه مشتری نیاز دارد و چه ویژگی هایی را برآورده می کند ، بدست آورد. به او؛ در طی فرآیند تولید ، بنابراین او می تواند هرگونه تغییر لازم را در محصول وارد کند. و پس از تحویل ، بنابراین می تواند یاد بگیرد که چه ویژگی هایی کار کرده است (و چه عواملی موثر نبوده است) و آنچه مشتری برای تعمیر و نگهداری ، تعمیر و تعویض نیاز دارد.

تولید انبوه صنعت دستی سفارشی را پشت سر گذاشت زیرا مشتریان کالاهای استاندارد را نسبت به کالاهای شخصی سازی شده با قیمت بالاتر ارزیابی کردند. در نتیجه ، کار از طریق تقسیم کار به طور فزاینده ای تقسیم شد. صنعتگری (یعنی تولید) از فعالیت های پایین دستی ، مانند خدمات فروش و پس از خرید و همچنین از فعالیت های بالادستی ، مانند توسعه و طراحی محصول جدید جدا شد. به تدریج ، تولید بیشتر و بیشتر اطلاعات و دستورالعملهای خود را از طریق فیلترها – بخشها و بخشهایی که از نظر عملکرد و فیزیکی از محل تولید جدا شده بودند ، دریافت می کرد. جای تعجب نیست که مدیران تولید شکایت داشتند که کسانی که کار خود را تعریف می کنند به ندرت آن را درک می کنند یا به جزئیات ، مشکلات یا امکانات فنی آن توجه کافی دارند.

برای دهه ها ، شرکت ها درهم و برهم بودند. در سالهای اخیر ، در حالی که رقابت ژاپن به مشاغل تولیدی در همه جا فشار می آورد ، تولیدکنندگان برای آموزش کارگران و از بین بردن برخی از موانع بین فعالیتهای بالادستی و کارخانه خود توانا و موفق عمل کرده اند. آنها ارتباط بین عملکردی بین طراحان محصول و مهندسان تولید و بین مدیران تحقیق و توسعه و کیفیت در کف کارخانه را تشویق کرده اند.

این تلاش های تخیلی برای تسریع در نوآوری محصول و بهبود عملکرد تولید ضروری و مهم بود. اما دیگر کافی نیستند. امروز فعالیت های پایین دستی نیز باید به وظایف کارخانه پیوسته باشند. به طور فزاینده ای ، پرسنل کارخانه ابزاری برای حمایت از نیروی فروش ، تکنسین های خدمات و مصرف کنندگان دارند. از این پشتیبانی باید استفاده شود و خواهد شد. رقابت از نحوه ساخت محصولات خود به سمت چگونگی ارائه خدمات به مشتریان قبل و بعد از ساخت آنها تغییر می کند.

خدمات برای یک شرکت تولیدی به طور اجتناب ناپذیری حول محصولات آن می چرخد – طراحی ، ویژگی ها ، دوام ، ترمیم پذیری ، توزیع و سهولت نصب و استفاده از آنها. حتی سنتی ترین کارخانه های دیروز نیز از خدمات نوعی سودآور برخوردار بودند ، اما تصور آنها از خدمات محدود بود. از نظر مدیران کارخانه های نگهبان قدیمی ، خدمات چیزی بیش از تعهد به رعایت موعد مقرر نبود. تدارکات و توزیع کارخانه را ترغیب کرد تا سفارشات را به موقع انجام دهد ، قبل از اعلام مشکلات تحویل ، و بسته بندی مواد را برای سهولت حمل و نقل و کنترل خسارت انجام دهد. مشتریان به سادگی تعداد برنامه های تولیدی بودند.

مدیران در کارخانه های انعطاف پذیر مفهوم خدمات را گسترش داده اند که هم شامل تعهد به تنوع محصول و هم ظرفیت دیدن مشتری از نظر تخصصی است. کلید انعطاف پذیری توانایی تولید به طور موثر اندازه های کوچک و تغییر سریع از یک محصول به محصول دیگر بوده است. با این وجود حتی انعطاف پذیرترین کارخانه ها نیز از کل خدمات ارائه شده خود بهره نمی برند. در نتیجه ، آنها فرصت های رقابتی را دور می زنند.

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*