سئو خارجی یا سئو کلمه کلیدی چیست – ایتروز

امروزه بیش از 90 درصد افراد از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و یکی از بهترین راه ها برای افزایش مخاطبان به سایت شما و بهبود رتبه سایت اشتراک گذاری مطالب در این شبکه ها است. فرض کنید صاحب یک فروشگاه دوچرخه در استان مازندران هستید، اگر سایت خوبی راه انداخته باشید و کاربری در استان شما و نزدیک به محل فیزیکی فروشگاه شما عبارت “خرید دوچرخه” را سرچ کند. لینک سازی می تواند به دسته های مختلف تقسیم بندی شود که راه های متعددی برای دستیابی به آن وجود دارد. سایتی که به هر نحوی فعالیت های اسپم دارد: اگر سایتی که به آن لینک فالو دادید، یکی از خط قرمزهای گوگل را رد کرده باشد، شما هم قربانی میشوید. در این روش شما چندین سایت را در لایه های مختلف به یکدیگر از طریق بک لینک به یکدیگر متصل میکنید و در آخرین لایه به وب سایت هدف خود که قصد دارید رتبه بگیرد لینک میدهید . اما در این مقاله قصد داریم ۶ تکنیک سئو خارجی که در سال ۲۰۲۰ برای جذب ترافیک ارگانیک، کمک زیادی به شما خواهد کرد، قرار میدهیم. این فعالیتها میتوانند ترافیک سایت ما را بیشتر کرده و کاربران بیشتری را روانه سایت ما کنند.

کپی نبودن: محتواهایی که شما در سایت خود قرار میدهید ابدا نباید کپی با افراد دیگر باشد، این کار جلوه بدی داشته و اصلا کاربران آن را نمی پسندند، سعی کنید مطالب یونیک و خوبی را بنویسید که اختصاصی باشد. انجام شود. در واقع شما می توانید لینک وب سایت خود را درون سایت های دیگر قرار دهید و آن سایت با گذاشتن لینک شما در سایتش اعتماد شما را به مخاطبان نشان می دهد. ویژگیهای شخصیتی این الگوریتم ، صمیمی ، متنفر از کلمات کلیدی و درون گرا است. تولید شده توسط کاربر (ugc): این نوع رل به موتورهای جستجو نشان میدهد که توسط یک کاربر به صورت رایگان ساخته شده است و عموما در سایتهای بازنشر و انجمن ها این نوع رل لینک وجود دارد. سایتهایی وجود دارند که میتوانند باعث رشد محلی کسبوکار شما شوند. اگر همه سایتهایی که در یک شبکه قرار گرفته و یکدیگر را تقویت میکنند متعلق به یک نفر باشند یا توسط یک شرکت واسطه ثبت شده باشند درک ارتباط آنها کار سادهای خواهد بود. برای تبادل لینک با وبلاگهای مرتبط ارتباط برقرار کنید.

موضوع سایتی که به ما لینک داده چقدر با موضوع سایت و صفحه ما ارتباط دارد؟ اگر بخواهیم یک تعریف کوچک از سئو خارجی هم داشته باشیم این است که سئو خارجی یا Off-Site SEO دیگر سیگنال ها و سایت هایی می باشد که از محیط اینترنت به سایت شما ارجاع داده شود. در مقالههایی که با عناوین سئو چیست و سئو خارجی چیست ، در اختیارتان قرار دادیم، در رابطه با اهمیت Off-Page SEO و تفاوت آن با سئو داخلی به اندازه کافی صحبت کردیم. ۵ روش معتبر بک لینک سازی چیست؟ برای درک بهتر ماهیت بهینه سازی سایت و آموزش سیو، یک کاسه آش رشته را تسور کنید! 3. برای یک آش رشته خوشمزه چاشنی خیلی مهم است. تگ ها به صورت H1 تا H6 بکار می روند و تگ H1 بالاترین وزن را دارد و از نظر درجه و امتیاز خیلی مهمتر از H6 می باشد. در این صورت موتورهای جستجو به راحتی می توانند وب سایت شما را مشاهده و ردیابی می کنند. تمام تکنیکهایی که در این مقاله به آنها اشاره میشود، به نوعی لینک سازی در نظر گرفته میشوند.

توی شبکه ی اجتماعی یوتیوب میتونید برای بک لینک گرفتن کلمه ای که متناسب هست با کار سایتتون رو به فارسی سرچ کنید و بعد در قسمت کامنت ها بک لینک به وبسایت خودتون رو استفاده کنید و یا فیلمی مرتبط با کسب و کارتون رو توی یوتیوب قرار بدید و در قسمت کپشن توضیحاتتون رو بنویسید و لینک سایتتون رو هم قرار بدید. علاوه بر احتمال کنار رفتن از الگوریتمهای گوگل، رقیبان شما میتوانند از ابزارهای سئو استفاده کنند تا به موجودی بک لینک شما نگاه کنند و PBN خود را به صورت دستی گزارش دهند. مقدار زمان بارگذاری صفحه را سرعت بارگذاری می گویند. اگر بخواهید رتبه سایت شما بالا برود باید سرعت بارگذاری خوب و سریعی داشته باشید چرا که کاربران از صفحاتی که به کندی بالا بیاید متنفرند و گوگل نیز برای این موضوع امتیاز منفی در نظر گرفته است. سئو خارجی به نام های Off-site SEO یا Off-page SEO نیز معروف است. با جلسه ای دیگر از دوره آموزش سئو(seo) و به صورت رایگان در خدمت شما عزیزان هستیم و در این جلسه میخواهیم که به مفهوم سئو داخلی و سئو خارجی بپردازیم که این دو نوع کارشون چیه و شامل چه اقداماتی میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*